کد خبر: ۱۵۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۲۱ تير ۱۴۰۱
عضو شورای اسلامی شهر شیراز: 

اجتماع بزرگ بانوان زهرایی، یک مطالبه مردمی است 

خواست خدایی تصریح کرد: راه اندازی اجتماع بزرگ بانوان زهرایی و حضور پررنگ بانوان عفیفه در سطح شهر یک مطالبه مردمی بود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، افسانه خواست خدایی عضو شورای شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: همایش اجتماع خانوادگی بانوان زهرایی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهر شیراز با حضور نمایندگان و نهادهای مختلف و ستاد مردمی عفاف و حجاب برگزار شد.

وی اجتماع بانوان زهرایی را یک مطالبه مردمی خواند و افزود: راه اندازی این اجتماع و حضور پررنگ بانوان عفیفه در سطح شهر یک مطالبه مردمی بود.

خواست خدایی در ادامه تصریح کرد: در برخی نقاط سطح شهر می‌بینیم خواهران عفیفه ما باید حضور داشته باشند و حضورشان مقداری کمرنگ شده و این حضور چشمگیر شود.

عضو شورای شهر شیراز اظهار کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، کارگاه یک روزه آموزش مبلغین عفاف و حجاب با هدایت و همکاری حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: شهرداری نیاز به مربیانی در حوزه عفاف و حجاب داشت که در فرهنگسراها و فضاهای آموزشی از آنها استفاده شود.

خواست خدایی ابراز کرد: عصر امروز شاهد حضور بی نظیر بانوان عفیفه در سطح شیراز هستیم و این یک مطالبه مردمی بود و با همکاری کمیته خانواده و بانوان شهرداری و سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد.

 عضو هیات رییسه شورا اجتماع بانوان زهرایی را از جمله برنامه های ضروری خواند و اظهار کرد: ما بانوان توانمندی در عرصه عای مختلف داریم که برای حضور نیاز به امنیت و آسایش دارند.

خواست خدایی بیان کرد: باید سعی کنیم روحیه تقابلی را از بین برده و در جذب حداکثری بانوان تلاش کنیم.

وی افزود:  بانوان ما از هر تفکری که باشند قطعا حجاب را دوست داشته و قطعا تقابلی وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز از راه اندازی فرهنگسرای عفاف و حجاب در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در تدارک هستیم که فرهنگسرای عفاف و حجاب را در سطح شهر شیراز راه اندازی نموده و با حضور بانوان و گروه های مردمی که دغدغه عفاف و حجاب دارند بحث هویت بخشی به دختران را در این فرهنگسرا به شکلی ویژه اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: بانوان ما ثابت کردند در هر جایی که نیاز باشد پشت سر انقلاب ایستاده و از رهبر و انقلاب شان حمایت می کنند.

خواست خدایی ابراز کرد: هر جایی که بحث پوشش باشد و هنجارشکنی هایی در سطح شهر اتفاق بیافتد و دشمن ورود کرده و شرعیات ما را به سخره بگیرد، بانوان عفیفه به جدیت ورود کرده و حضوری پر رنگ خواهند داشت.

انتهای پیام/ر

نظرات بینندگان